Tuesday, April 6, 2010

Think


今天看電影前走了上 "THINK" COFFEESHOP...
其實都是早前在OPENRICE上看到的好評吸引了我, 有書, 有咖啡, 又坐得舒服!

上到去, 果然有幾個大大既書架放滿曬書...
亦都有好多唔同種類既枱櫈, 有D人係度開會做PROJECT, 溫書既都有...都有唔少客!
老板好NICE, 好有禮貌, 不過見到佢一個人做到踢曬腳!


我地被安排坐對正窗口既位...居高臨下, 望正樓下好繁忙既駱克道...
平日我地匆匆忙忙咁係下面衝過馬路, 今日竟然係上面舒舒服服咁歎咖啡...
WHAT A BIG CONTRAST!


因為我地2個都未食LUNCH既關係, 所以叫左飛碟食...
份量唔算多, 其實都係當做小食, 老板話其實下次可以買野上黎食, 哈哈!

飲品方面, 新開張仲係做緊每位$50 任飲.
有咖啡, 花茶, SOFT DRINK揀, 我TOTAL飲左3杯, IRISH, VANILLA, ROSE.
SYRUP唔算太甜, 咖啡味濃, ROSE LATTE入面仲有幾塊花瓣, 好有驚喜!
不過奶泡打得唔算細滑... 當然唔可以同做咖啡出曬名既COFFEESHOP比啦, 總括黎講都算滿意:)

唔夠飽仲要左個CAKE...原來D CAKE全部都係HOMEMADE...
ORDER時仲俾我見到岩岩送CAKE上黎既小姐, 係度介紹入面係咩 INGREDIENT!

臨走老板仲俾卡片, 叫我地下次可以上黎前打電話CONFIRM有無位...
真係好NICE, 而且環境都幾舒服唔算嘈, 值得再黎!

0 comments:

Post a Comment