Sunday, April 11, 2010

紮染


買了很久, 想寫好耐, 今日終於醒番起要寫:)

紮染LEGGING在上季十分HIT, 基乎出親街都會見到有姐姐著, 網上又熱賣。
唔止LEGGING, 連紮染TEE都被日本時裝雜誌所追捧, 不少日牌均推出ONE-PIECE款或長身TEE來分一杯羹。

第一次接觸紮染這東東應算是小學時代。
還記得有一期唔知點解好興紮染, 我跟媽媽去買衫, 街市個嬸嬸話好興呀買件黎著下。
果時果D檔頭可以揀自己鐘意既PRINT 即場同你印上去~
所以我有2件, 1件紫底黃色熊啤啤, 另外1件係天藍色既。

第一個印象係覺得紮染真係好特別, 嘩件件D PATTERN, 深淺色都唔同既認真盞鬼!
後來問媽媽先知, 原來件衫真係"紮"住咁"染", 件件唔同咁"紮", 自然就唔同色啦!
好手工民藝TAILOR-MADE FEEL!
但後來過左一排就OUT左LU!

過左成十年又興番, 仲要興落對腳度, 我都真係有D估佢唔到!
E對就係我係COTTON ON用$49買番黎既LEGGING...
我同佢一見如故, 被佢既色水吸引住我, 我覺得佢既顏色好細膩, 紋路好似用水彩畫出黎咁...
真係非常特別! 所以就買左番黎! 不過係要黎欣賞唔係著架!

可能你會視佢為一件FASHION ITEM, 但我則覺得佢係一件藝術品。
一件與別不同, 用左特別技巧去染製既布料, 顏色, 變化, 形狀, 真係好吸引到我買佢番黎收藏!

0 comments:

Post a Comment